Jak uzyskać zdalną pomoc?
W jakiej sytuacji warto poprosić o zdalną pomoc?
O zdalną pomoc warto poprosić, gdy sprawa, z jaką mają Państwo zamiar się do nas zwrócić może zająć dużo czasu. Może być to konfiguracja poczty e-mail, zaawansowana konfiguracja konta w naszej aplikacji czy pomoc przy redagowaniu treści w naszym systemie zarządzania treścią. W każdym przypadku, gdy przypuszczają Państwo, że wyjaśnienie problemu i jego rozwiązanie przez nasz czat online, e-mail czy telefon zajęłoby dużo czasu - warto założyć zadanie na https://helpdesk.adm-media.pl/ w temacie wpisując "Zdalna pomoc" a w treści maila szczegóły problemu oraz dane kontaktowe. Następnie należy oczekiwać na kontakt z naszej strony.
Czy zdalna pomoc jest bezpieczna?
Każde połączenie jest bezpieczne, bo bez podania przez Państwa naszemu pracownikowi specjalnego numeru - "Twojego ID" - oraz "Hasła" nie może on połączyć się z Państwa komputerem. W trakcie połączenia mogą Państwo też korzystać z czatu w programie, obserwować co dzieje się na komputerze; mogą też Państwo przejąć kontrolę nad kursorem lub zakończyć połączenie, jeśli uznają, że sprawa została rozwiązana.
Jak działa zdalna pomoc?
Zdalna pomoc polega na bezpiecznym połączeniu się pracownika ADM-media z Państwa komputerem w celu przeprowadzenia instruktażu, konfiguracji lub sprawdzenia na czym polega zgłaszany problem. Po pobraniu na swój komputer programu, do którego link prześle Ci pracownik ADM-media, będzie on mógł otrzymać możliwość bezpośredniego dostępu do Państwa komputera i rozwiązania Państwa problemu.
Udzielamy zdalnej pomocy wyłącznie przez usługę Google Pulpit zdalny Chrome przez przeglądarką Chrome.
Wymagania: Klient musi mieć konto Google i być zalogowanym w przeglądarce Chrome
Instrukcja konfiguracji połączenia
- Otwórz przeglądarkę Chrome (jeśli nie masz, pobierz stąd i zainstaluj)
- Zaloguj się na swoje konto Google w przeglądarce
- Wejdź na stronę https://remotedesktop.google.com/support
- Kliknij w Generuj kod, w sekcji Udostępnianie ekranu (kod ważny 5 minut)
- Przekaż kod przez nasz chat lub na e-mail pomoc@adm-media.pl
- Po zakończeniu nasz konsultant poprosi Cię o rozłączenie się.