Klienci korzystający z pakietów pomocy technicznej w ramach abonamentów, proszeni są o kontaktowanie się z pomocą ADM-media wg zasad uzgodnionych w umowach (Redmine, dedykowany e-mail pomocowy, telefon lub chat). Poproś o ofertę

Jak uzyskać zdalną pomoc?

W jakiej sytuacji warto poprosić o zdalną pomoc?

O zdalną pomoc warto poprosić, gdy sprawa, z jaką mają Państwo zamiar się do nas zwrócić może zająć dużo czasu. Może być to konfiguracja poczty e-mail, zaawansowana konfiguracja konta w naszej aplikacji czy pomoc przy redagowaniu treści w naszym systemie zarządzania treścią. W każdym przypadku, gdy przypuszczają Państwo, że wyjaśnienie problemu i jego rozwiązanie przez nasz czat online, e-mail czy telefon zajęłoby dużo czasu - warto założyć zadanie na https://helpdesk.adm-media.pl/ w temacie wpisując "Zdalna pomoc" a w treści maila szczegóły problemu oraz dane kontaktowe. Następnie należy oczekiwać na kontakt z naszej strony. 

Czy zdalna pomoc jest bezpieczna?

Każde połączenie jest bezpieczne, bo bez podania przez Państwa naszemu pracownikowi specjalnego numeru - "Twojego ID"  - oraz "Hasła" nie może on połączyć się z Państwa komputerem. W trakcie połączenia mogą Państwo też korzystać z czatu w programie, obserwować co dzieje się na komputerze; mogą też Państwo przejąć kontrolę nad kursorem lub zakończyć połączenie, jeśli uznają, że sprawa została rozwiązana.

Jak działa zdalna pomoc?

Zdalna pomoc polega na bezpiecznym połączeniu się pracownika ADM-media z Państwa komputerem w celu przeprowadzenia instruktażu, konfiguracji lub sprawdzenia na czym polega zgłaszany problem. Po pobraniu na swój komputer programu, do którego link prześle Ci pracownik ADM-media, będzie on mógł otrzymać możliwość bezpośredniego dostępu do Państwa komputera i rozwiązania Państwa problemu.

Udzielamy zdalnej pomocy wyłącznie przez usługę Google Pulpit zdalny Chrome przez przeglądarką Chrome.

Wymagania: Klient musi mieć konto Google i być zalogowanym w przeglądarce Chrome

Instrukcja konfiguracji połączenia

  1. Otwórz przeglądarkę Chrome (jeśli nie masz, pobierz stąd i zainstaluj)
  2. Zaloguj się na swoje konto Google w przeglądarce
  3. Wejdź na stronę https://remotedesktop.google.com/support 
  4. Kliknij w Generuj kod, w sekcji Udostępnianie ekranu (kod ważny 5 minut)
  5. Przekaż kod przez nasz chat lub na e-mail pomoc@adm-media.pl
  6. Po zakończeniu nasz konsultant poprosi Cię o rozłączenie się. 

Szczegóły artykułu

Identyfikator artykułu:
15
Kategoria:
Ocena :