Klienci korzystający z pakietów pomocy technicznej w ramach abonamentów, proszeni są o kontaktowanie się z pomocą ADM-media wg zasad uzgodnionych w umowach (Redmine, dedykowany e-mail pomocowy, telefon lub chat). Poproś o ofertę, Regulamin świadczenia usług.

Jak dodać nową skrzynkę e-mail?

Konta pocztowe dzielimy na: systemowe oraz wirtualne. Konta pocztowe systemowe są zakładane podczas konfigurowania domeny i nie można ich samodzielnie usunąć. Dane dostępowe do konta systemowego mają zawsze tę samą wartość co dane dostępowe do logowania do usługi.

Różnica jaka występuje między kontem systemowym a wirtualnym polega na formie adresu. Konto systemowe ma zawsze adres złożony z nazwy użytkownika oraz domeny. Np. jeśli logujemy się panela administracyjnego DirectAdmin (dalej zwane: logowanie do usługi) wykorzystując login „klient” to konto systemowe będzie miało formę: klient@domena-klienta.pl

 

Jeśli chcemy założyć inne konto pocztowe to zakładamy konto wirtualne.

KROK 1. Zaloguj się do usługi przez stronę klient.adm-media.pl + [Panel serwera (DirectAdmin)]

KROK 2. Wybierz domenę, w której ma być założone konto wirtualne. Po zalogowaniu wybierz właściwą domenę. Np. jeśli chcesz dodać nową skrzynkę e-mail w domenie moja-strona.pl to wybierz z listy rozwijanej Domena moja-domena.pl.

Jeśli chcesz dodać nową skrzynkę e-mail w innej domenie np. firmowa-domena.pl to wybierz inną domenę.

 

 

 

KROK 3: Wybierz Zarządzanie pocztą E-mail / Konta E-mail.

 

KROK 4. Wybierz link Utwórz konto

 

KROK 5. Wypełnij formularz z proponowaną nazwą konta pocztowego oraz podając hasło (wpisz je lub użyj butona „Losowo”) i wybierz limit konta pocztowego.

Nazwa użytkownika: nazwa, która będzie podawana w adresie przez znakiem '@'

Podaj hasło: hasło do zakładanej skrzynki pocztowej

Rozmiar skrzynki (MB): limit pojemności skrzynki podany w MB lub odznacz Bez limitu (zalecane)

Limit wysłanych listów e-mail: możesz ograniczyć ilość wysyłanych e-maili z danej skrzyki


Kliknij UTWÓRZ KONTO

KROK 6. Dane konta pocztowego wyświetlą się na stronie. Należy je skopiować lub/i wprowadzić do konfiguracji klienta pocztowego. Za pomocą tych danych będzie możliwe odbieranie i wysyłanie wiadomości poprzez utworzoną skrzynkę.